Tuesday 10 January 2012

Tanyelah Ustaz..:)

Salam senja..sblm aku tutop belog aku utk hr ni aku nk bceritala cket psl Ustaz Don Daniyal Don Biyajid..subhanallah sedap sungguh nama penceramah muda yg smakin dkenali ramai ini..dgr2 smua nm adik bradik bliau bmula dgn Don..Hmm setuju x kalo aku ckp muke ustaz nk ade iras2 plakon Asyraf Muslim..wah2.

Ustaz yg sering bjubah dan bserban..manis sgt2!
Xde ape sgt aku nk cite sbb bkn kenal rapat pon cuma lately aku suke sgt bkunjung ke fb beliau utk mlihat vdeo cramah2 bliau yg dipost kt fanpage bliau 2..Subhanallah,merdu skali suara Ustaz Daniyal ni..ceramah2 yg dsampaikn oleh beliau juga sgt2 mnyentuh hati dan mninggalkan kesan.Menitis gak airmata aku ms dgr cramah dia yg btajuk Anak : Aset ke Syurga atau Neraka..

Sape sangka Ustaz juga gemar bergaya!
Sejak itu aku slalu ikot pkembangan psl ustaz Don dan memastikn aku xketinggalan satu pon vdeo tentang beliau.Dgr2nya jugak beliau ni sudah btunang..erkkk..(nasebb baek)..kalo x kopem aku kirimkan ustaz sejambak bunga tanda perkenalan (wekkk!)..sbg wanita tidak aku nafikan,sgala yang ada pada ustaz adalah ciri2 yg didambakn oleh para wanita di dunia ini.Alangkah btuahnya wanita yg bjaya mnakluki hati ustaz :)

Ustaz Daniyal bsama Ustaz Azhar..:)
Ok2 slain ustaz Daniyal,aku suke gak layan ceramah Ustaz Azhar Idrus..Haha..Ustaz azhar kalo bceramah pasti dselang seli dgn lawak..2 yang best..plg kelakar stiap kali dia menyebut BODOOO!hahaha..hidupp USTAK2 kite.Smoge Tuhan pjgkn umur Ustaz2 ini utk terus bdakwah.Kalo ade sbrg kemusykilan tentang agama,tanyelah Ustaz.hehe..

No comments:

Post a Comment