Thursday 19 January 2012

Photoshop..

Stiap org punye cara sendiri kalau nk hlgkn
kesedihan/stress/tensen/bosan/sunyi.Ada org akn makan,ada org mmilih utk lepak dgn kekawan..org beriman akn bnyk2 ingat Tuhan lalu dia bzikir utk menenangkn diri..namun xkurang yg jahil..memilih utk mmbunuh diri..haih!!

Aku?hmm kalo brada dlm situasi2 di ats..aku gemar mghabiskn ms layan photoshop..dgn ilmu yg xsbrapa aku akn dsign la pape kt situ.Mnulis ssuatu ke..Lama jgk xexplore benda alah ni..naik kekok jugak.Banyak benda aku dh lupa..huhu.Lantaklah..nama pon amatur.hihi..

SEBELUM
SELEPAS..
click kat gambar utk lihat lebih jelas:)
Sebetulnya malam ini aku sgt2lah sedih..kesedihan yg entah knapa..aku pn xtau punca..
aku cb mngingati Allah..mgkin aku terlalu jauh dari Dia..mungkin.

Ya Allah,kdg2 aku terOVER...aku slalu berlebih2 sdgkn itulah prkara yg engkau tidak suka..aku belajar utk bsederhana..smoga Engkau sentiasa bsamaku Ya Allah,ingatkan aku andainya aku kembali terleka..Kehidupan ini begitu banyak godaannya..subhanallah..Ampunkan aku ya Allah!

Apapun layan je gambo hasil edit cacamarba aku kt ats.Hamboi2 siap letak kilat petir segala!
kelass kau mariaaa..haha.Mekasih photoshop krana menenami aku dipagi2 buta ini..:)


No comments:

Post a Comment