Tuesday 10 January 2012

Best siott..

Tengahari yg best hr ni..
lunch dgn ikan keli dokk..tanpa sayo..tanpa kuah..tanpa pape hidangan sampingan laen.Hanya Keli berlada celup air asam semata2 yg dbeli kt gerai tepi jalan..itu pon dh buat aku rs mcm mnikmati lunch kt hotel 5 bintang!!

Cedapppp!

Mabelesss skali...
Bbrapa hr ni dh mcm ibu mngandung je aku,asek teringat kat ikan keli.Haih..stau ak xramai dulu kwn2 aku yg makan ikan sungai,tp tekak aku ni smua jalan..jgn kata keli,sepat puyu pon jalan..janji masak la..bkn dhidang mentah2.hak2..n jgn xtau belut pon kau layan lagi2 kalo dbuat sup or taruk dalam tomyamm.. 
wacaaaaaaaaaa!!!xterkata bestnye..

Meneruskn aktiviti xbfaedah spt biasa hr :(
Tp bila ingt xlama je lg aku nak balik kampung,so aku tabahkan ati.
Sekarang aku dok mmbilang ari.Sumpah,xsabar nk jumpa Fayyadh lg..:)



No comments:

Post a Comment