Wednesday 11 January 2012

Diet la sangat..

Ngantuk lebih pulak ptg2 ni..
penangan nasik+ayam msk kicap+limpa berlada tghri td.Peh!Kate nk diet..mkn nasik jugak.Haha..

Adeih berat aku makin btambah skrg..waaaaaaa!!xsuke2..
ayah dh mula bising..Slalu jgk dia tego.
"Berat laa budok nih" (teruklah budak ni) mcm tulah kate ayah tiap kali komen psl body aku yg mkin kembang smangkuk..aku kalo org len komplen xpa lg,tp kalo ayah sdiri..smpai ke bilik air aku mmikirkanya..nk tdo pon xlena..sbb ayah aku jenis jrg komplen2 org..mgkin aku ni dh katogori 'perlu ditegur'..huhu..

Dulu zmn2 study,aku mmg kurus..
38-39 kilo je berat aku n susah sgt nk naek wlopon makan satu lori nasik..lepas abis blajar hr 2 aku xtau nape brat aku mula naik jd 41..pastu 43..pastu 45 dan skrg..oh!! skrg 54kilo..cket hari lagi komfemmm 154kilo kalo aku xmngambil lgkah awal..(diet ke,joging ke)..huhu..mgkin org kata 54kilo ni berat ideal sorg wanita.Mmg la tp bg org mcm aku,dgn berat 54 ni aku kelihatan sgt2 xssuai..aku nmpak lebih pendek dr dulu..pipi bulat..adeh!mls aku nk ulas..

Skrg aku nk kembali ke berat 41 xpun 42kilo..xmau kurus sgt..dan xmau gemuk sgt..sedan2 aje..Tuhan,cekalkan hati aku utk bdiet..diet la sangat..time mlantak xingat..dh gemuk baru excercise tcungap2.keh3..


No comments:

Post a Comment