Sunday 8 January 2012

Alhamdulillah!

Ngeeeeeeeee!


Cun dak header blog aku?kih3..
bnyk agi kena edit sbnrnya tp aku mls..3jam aku ngadap ilustrator n adobe photoshop smata2 nk siapkn header ni..sakit mata Tuhan je tau..cincau sudahh..

Taun ni aku brazam nk aktif smula berblogging..lama betul aku tgglkn dunia pnulisan merapu..n dsebabkn lama sgt xlogin,belog aku ttiba ghaib tnpa sbrg signal..kuang hajau x??
puas aku mtak tlg otai2 dptkn smua belog aku tp google kate belog aku telahpun slmt didelete!watdefrog..

Aku xtau motif kjadian,nk mnangis pon mls..sbb mmg dh kopem belog lm aku xkn dpt balik..Huhu..sedih Tuhan je tau.Bayangla dh hampir 6 tahun lebih gak aku hdup dgn belog.mcm2 crita dlm 2 aku hapdet..follower pon dh mncecah 200 org (Ceh ingt 2ribu)..sgalanye hlg cmtuh je..

Sempena taun br ni aku nekad xmo ingt dh smua 2..aku kuatkn diri utk bmula dr bawah smula.Tuhan je tau aku kdg2 pts asa.yelah smua nk kena buat balik...mn xgila dokk!

Alhamdulillah,
berkat kerajinan xsberapa,siap gak belog baru aku ni..msih mngekalkn nm sm..wlopon xsmeriah dulu tp aku tetap happy la sbb ade lah jugak tapak baru utk aku mrapu..haha..aku hrp dpt jumpa balik follower2 aku dulu..ameen!



No comments:

Post a Comment