Wednesday 11 January 2012

Aku & Tukang Belanje..:)

Burpppp..Alhamdulillah!
tgh kekenyangan nih slps mlantak dinner istimewa td kat sbuah restoran bkonsepkan rumah iaitu LeBoss..nm je LeBoss tp smua org bleh mkn kat cni ok..bkn org2 bpangkat boss je.Hehe..Kalo dh sedap,nk promote kat belog pon xsegan.heh!
Ok2..LeBoss ni sbuah restoran yg mnyediakn mcm2 pesen makanan dan minuman..
kari,western,BBQ,steamboat..ah banyaklah lg..hehe..
korang yg duk area sungai petani 2 bleh la luangkn ms dtg ke restoran/cafe LeBoss ni yang terletak di Jalan Lagenda Height..aku ni pon bleh pijak sn sbb ade someone bawak..itupun slps sminggu org 2 janji nk bawak aku mkn steak kt cni..katanya steak kt cni femes.Baik sungguh beliau ye nk blanje aku mlm ni..sayang awk!Hehe..

wow..
Disebabkn aku ni a fan of beef chop.. so tadi aku order beef steak with black papper sauce!pehh..perut plak tgh lapor,mmg terbaiklahh..tukang belanje plak mmilih utk mmbedal salmon grilled..boleh tahan!puas hati sgt mkn kat cni..diiringi jus nenas yg sedap..potato chips and wedges..cukup bselera.Dek krn tlampo kenyang,xabis pon aku makan..last2 si tukang blanje yg abiskn.Hehe!

Lepas ni buleh mai lagi..hehe


First time pijak LeBoss aku terus jatuh cinta dgn makanan n konsep dalaman rstoran ni.LeBoss ketengahkn a fusion concept restaurant gitu..klasik,moden smua ada..Hiasan dalaman pon mnarik,sarat dgn barang2 antik.Sesuai dgn tagline dorang"Your Second Home",so bebetul rs mcm makan2 kt umah.Hehe.. 
Salmon Grilled
Apapun most important,they're good in preparing both asian and western delicacies!
Rasnya lepas ni aku kena dtg lg utk mcube mcm2 lg menu kat cni..Tp nk datang cni kenalah bwk duit lebih cket sbb hrga dia pon bleh tahan..1 hidangan beef steak tadi pon mghampiri RM30..huhu..pokai la tukang belanje..hehe.Nanti kite blanje awk pulak ye..


No comments:

Post a Comment