Saturday 7 January 2012

Awal Tahun 2012!

Alhamdulillah bnapas lg aku utk mrasai kehangatan taun 2012..huhu..eppy new year..pmulaan taun yg sgt ceria sbb aku br dpt ank sedara ptama yg sgt comel mcm aku..Muhammad Yusuf Fayyadh nm beliau..

Fayyadh

Meriah betul fmily aku dgn kehadiran dak kecik 2..sbb kaklong aku bpantang umah parents aku so hr2 ler aku mngadap fayyadh yg br je brusia 3mggu..tp pangai cm budak 3bulan!jenuh mlayan die..tp sronok..hr2 aku tdokn die sbb die jenis susa tdo..tp dia xmlalak xtentu hala..die snyap je..mata kelip2..kalo nangis pon sbb nk susu ato tlampo ngantuk..Ma ayah aku pon sronok sgt2 dpt cucu sulung.kadang dorg la bjaga mlm tlg sm2 jaga fayyadh..Oh!ank sedaraku..mak ngah sgt2 mrinduimu..

Makngah nak inteprem gak!hihi..

Mmula aku bahasakn diri makngah,rs tua dh.haha..kak aku ckp aku pon dh patut kawen.Patut mrasa bsalin n ade ank cm org laen..hahaa..tungguuuuuuu..nk pelokk fayyadh ppuas dulu.Hehe..

Mls aku nk ulas lanjut psl pmergiaan 2011 n kehadiran 2012..bc je status fb aku nih..kalo xnmpak zoom je xpun pakai kanta!
Lepas baca 2 n pakat2 amin kan..


Status Taun Baru..kui2..
Ameeeeeeeeeeeennnnnnnnnn!yukk..:)



No comments:

Post a Comment