Saturday 31 January 2015

Kembali.



Bismillahirahmanirahim..

Ya Allah,dh hampir 2 tahun aku xmncoret apa2 di sini.
Menjenguk pon tidak, apa lg nk menulis sebarang catatan.Meluat pula nk mmberitahu alasan kenapa..
Orang pon benci nak dgr kalau balik2..ckp xde masa..malas..xde mood..bz dgn anak..kerja..Huh!
Ayat tipikal.



See?Hari tu kata 2015 aku nk kembali berblog smula.Tp tengok la..bulan januari dh nk mlabuhkn tirai dh hari ni,baru tgerak nk update.Esok dh februari beb.Cepat betul masa, sedar2 esok nak masuk 2016 dh..sudahnya google telan skali lg blog aku.Telan xkembali mcm blog lama aku dlu yg ttiba ghaib dr bumi!

Terlalu lama meninggalkan laman blog ni,bberapa gadjet aku rupanya sudah meninggal dunia.Lagu pon sudah tak berfungsi,button share n like facebook jgk ghaib. Hahaha..Jadi bberapa hr ni aku meluangkan masa untuk mndapatkn smula benda2 alah tu.Jenuh beb! bayangkan aku hampir lupa mcm mn nk main dgn html coding tu.Satu psatu aku tanya pd kwn2 yg ada blog,tp malangnya dorg pon mcm aku.Dah xaktif dan lupa mcm mn nk edit2 blog ikot kita punya kepala dan idea..

Mujurlah aku ni rajin jgk.Aku google tutorial kt blog2 org.Syukur,slps bhempas pulas.Aku dpt balik gadjet2 yang aku nak bserta coding2 utk letak simbol fb dan lagu. Okay skrg aku masih dlm proses nk mncantikkan dan memantapkan blog aku semantap Keith Foo atau Brian Temulo.Wiwit..Alahai mendayu2 kn lagu Ella ni..Kalau korang serabut,boleh tekan button stop or pause kt widget lagu tu..di bawah sekali!

Aku sbenarnya sdg dlm proses mengeTest fungsi widget lagu aku nie.So aku main hentam je pilih lagu tadi.Esok2 kalau wdget ni dh kopem bfungsi dgn baik,aku akn tukar lagu lain yg lebih mmberi semangat...lagu ni mcm nk mmbunuh mood je.Pahal?????



Okay..aku dh pon buang header blog aku yg lama.Saje nk amik mood tahun baru,kenalah segalanya baru. Okay yg ada skrg ini header sementara sahaja.In Sha Allah aku sdg plan nk letak satu header yg lebih best tp tunggulah aku realisasikan dlu photoshoot aku dgn sorang abg photographer yg sgt2 aku kagum hasil kerja beliau ni.Tah bila aku ada ms nk jumpa dia.Hope dlm banyak keping pic dia amik nanti, adalah sekeping dua aku boleh buat header blog.Bg smgt sket utk aku masuk ke sini dan update itu ini.Hehehee...

Apapun,
tggu entry2 aku sterusnya. Ada banyak hal aku nk tulis beb. Sabo!

No comments:

Post a Comment