Wednesday 1 February 2012

Februari Datang Lagi..

Tekejut tgk kalendar..xsedar aku hr ni dah masuk bulan Februari 2012!
Owh!lagi bbrapa hr aku akn genap 27 tahun..huhu..mcm xpcaya dokk..Rs mcm dh tua.Hehe.Nasib baik g memana org xpcaya itu umur sebenar aku.Ada yang cakap aku baru awal 20-an..Xkurang yang teka aku br abis skolah.Peh!Mungkin sebab fizikal aku kot yang kecil,prangai pon kdg2 spt kanak2..Sah2 org tkejut kalo aku ckp aku dh mghampiri umur 27 tahun..

Oh!rasa macam smlm baru abis SPM..waaaaa!
Februari aku isytiharkan sbg bulan yg sgt bermakna..bulan cinta..bulan kasih sayang..
Oh!ini xde kaitan dgn Valentine yg jatuh pd 14 februari tu hockay..Tp sbb aku dilahirkan dalam bulan ni,maka aku dapat mrasakan aura kecintaan yg lebih utk bulan 2 ni..berbeza dgn bulan2 lain..Hehe..

Pernah aku mnyimpan angan2 utk bernikah pada hari kelahiran aku.Tp februari jarang ada cuti panjang.Dah tentu sukar skali org nk hadir ke mjlis aku.Huhu.Apapun februari tetap aku nanti setiap tahun..:)



No comments:

Post a Comment